Yesterday, I wrote the diary "A Software "Synergy" is great".
実は、このSynergyが上手く動かず、サポートセンタに問い合わせたりしていたのですが、
To tell you the truth, I didn't work this software, and I sent some question mails to the support center.
―― 基本的にどこでもそうですが、サポートセンタはサポートしてくれない
"Basically, many support centers doesn't support us"
それでも、何度もメールを送付して、お願いし倒して、問題の一つを潰すことはできました。
But I sent the mail again and again, and finally I could get resolve one of the problems.
まあ、プロセスはどうあれ、問題を解決して貰ったことには感謝していますので、丁寧な御礼のメールを書きました。
Regardless of the process, I thanked them to erase the problem and I send so-called "thank-you" mail to them.
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その後、
After a few days , A mail
「よかったね! あんたから貰った御礼のメール、うちのサイトのFAQにアップしておいたよ!」
"It is great. We have already uploaded your "thank-you" mail on our FAQ site."
という文面のメールが届きました。
came to me.
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―― まあ、いいんです。
"I don't care at all"
―― 「釈然としない」なんて、全然思っていないです。
"I don't think that "I am not satisfied with the mail" at all.